utorok 7. apríla 2009

Kúpele Korytnica

Predstavenie kúpeľov: Kúpele Korytnica sú známe už od druhej polovice 19. storočia. Prvé liečebné domy tu boli postavené v roku 1824. Po dvoch veľkých požiaroch v roku 1911 a 1921 bola väčšia časť kúpeľov úplne zničená. Neskôr bol kúpeľný komlex znovu zrekonštruovaný. Kúpele Korytnica sa nachádzajú v Národnom parku Nízke Tatry pod vrchom Prašivá, 850 m nad morom a 30 km od mesta Banská Bystrica. Vďaka naturálne a stredne mineralizovanej hypotonickej vode, ktorá má zloženie síranovo-uhličitánové, vápenato-horečnaté, uhličité a železité sa v kúpeľoch Korytnica LIEČILI choroby žalúdka, dvanástnika, pečene, žlčníka a žlčovodov, choroby látkovej výmeny ako napr. cukrovka, anémia z nedostatku železa a toxické poškodenie pečene. V súčasnosti sú mimo prevádzky.


Môj pohľad: Do Korytnice ma poslala lekárka ako 17 ročného fagana, hneď potom ako mi diagnostikovali dvanástornikový vred. Vlaste to boli jediné kúpele, ktoré som navštívil ako pacient. Cez deň som mal 3 procedúry a podvečer som popíjal na izbe s chalanmi. Pobyt v Korytnici zanechal vo mne výraznú stopu. Vďačím za to umelkyni Monike č.1 /pozdravy do Pariža/, Monike č.2 /pozdravy do Prahy/, potom diečine na ktorej meno si nepamätám ale urobila mi najlepší blowjob v mojom živote /pozdravy do Bardejova/ :-) BTW: kúpele samé o sebe nestáli za nič, personál deto. Nebyť mojej družnej povahy bol by som sa tam unudil na smrť. Takže dve hviezdičky z piatich.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.