utorok 7. apríla 2009

Kúpele Vyšné Ružbachy

Predstavenie kúpeľov:

V priebehu celého roku ponúkajú kúpele Vyšné Ružbachy wellness programy, školy v prírode, ozdravovacie pobyty pre zamestnancov firiem aj jednotlivcov.V kúpeľoch Vyšné Ružbachy na Vás čakajú špičkoví lekári s moderným vybavením, odborný personál s dlhoročnými skúsenosťami, množstvo kvalitných liečebných procedúr a moderné vybavenie.



Môj pohľad: Priznám sa, že do týchto kúpeľov som šiel s miernou skepsou, keďže som si ich ešte pamätal ako dieťa a v časoch ranného post-komunizmu neboli nič moc. Nastúpil som opäť na víkendový pobyt. Narozdiel od Bojníc som nevidel nič úžasné ale služby, prostredie aj ľudia boli super a keď som dochádzal zanechal tento pobyt vo mne tento dojem:

Smeješ sa
v spánku,
prikrytá teplom
vychutnávaš
šero
pretkané snami,
o niečom krásnom,
asi,
keď sladký pokoj
zračí sa ti
v sladkej tvári.


Ja viem :-) Sladká kravina, ale aj tak. Na Vyšné Ružbachy tak skoro nezabudnem. 5 hviezdičiek z piatich.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.