nedeľa 19. apríla 2009

Kúpele Piešťany

Kúpele Piešťany sú jednoznačne meka pekných a hlavne šikovných báb , ako bonus tu majú kúpele :). Je to vďaka ich veľmi bohatej tradícii sak už za sociku sem chodili araby a západný turisti a tiež ideálna poloha neďaleko od Bratislavy, Viedne a Budapešti.

Svoju najväčšiu slávu zažili ešte za monarchie. Všetci sem chodia za zázračným bahnom, ktoré má vynikajúce účinky najmä na kĺby a chrbticu. A nám ktorým to nestačí :) chodíme tam aj za "inými" krásami mesta.

Kúpele sa nachádzajú na "ostrove" ktorý tvorí rieka Váh a jej mŕtve rameno. Kúpeľný Ostrov je prepojený kolonádným mostom priamo do centra mesta na pešiu zónu, ktorá zľavnený v lete naozaj žije. Je tu množstvo kaviarni, pivárni, cukrární pre náročnejších aj jazz kluby a to hneď dva a pre tých najnáročnejších aj Diego private club s rozkošnými alebo rozkročnými babenkami. Za takú kvalitu sa naozaj nemusia hanbiť a pri takej veľkej konkurencii aká panuje v meste naozaj super ceny.

Môj názor: Kúpele a ich wellness služby super. Najprv som síce nerozumel prečo mám isť do toho teplého bazéna plného smradľavého blata, ale po absolvovaní som pochopil. Bol som ako vymenení fakt super relaxácia + masáž a už sa mi nechcelo odísť. Takým malým nepríjemným spestrením bolo blúdenie v župane po komplexe, aby som našiel miesto kde mám dohodnuté procedúry .

Ostatný program na ostrove je skôr pre tých starších. Úžasná pešia zóna naozaj super, nie príliš veľká ale o to zaujímavejšia, hlavne to tam žilo ešte o 22:00 plno ludí.

Skoro som zabudol na kúpeľnom ostrove je aj golfové ihrisko, na ktoré vás samozrejme bez licencie nepustia, ale odpaľovať loptičky môže každý a bola to fakt sranda odporúčam.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.